søndag 26. februar 2012

Modellkitt ein søndagsmorgon

Denne veka såg eg på God morgen, Norge på Tv2, og der var ein barnefamilie som hadde gitt ut bok, og på nett delte dei ei oppskrift på modellkitt. 
Denne fekk eg lyst å prøve meg på, så idag satte eg og Storesøster i gong. Nesten berre ting som me har i hus i oppskrifta, kun sitronsyre eg måtte kjøpe ekstra. Me måtte sjølvsagt bruka raud/rosa konditorfarge ;) 
Sjå artikkel og oppskrifta HER.

Så her er bilete frå laging og leiking :)







Ha ein fin søndag! Nå skal me snart ut på vafletur :)

(:  Venke Synnøve  :)

2 kommentarer:

  1. Gøy!!! Tror jeg må prøve å lage det selv:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, trur ikkje d e lenge før me må laga ein farge t :) Og så er den like mjuk sjølv når den har lie i kjøleskapet :)

      Slett